برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

خط دفاع متلاشی استقلال در ایستگاه پایانی| مجیدی هم مثل فکری باخت

  • کد خبر: ۷۵۹۶۸
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰
خط دفاع متلاشی استقلال در ایستگاه پایانی| مجیدی هم مثل فکری باخت
استقلال در آخرین بازی خود مقابل سپاهان در فاز دفاعی عملکرد بسیار ضعیفی داشت و درنهایت مانند بازی رفت در زمان مربیگری فکری، به سپاهان باخت تا در لیگ بیستم ۶ امتیاز مقابل این تیم از دست بدهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شکست استقلال مقابل سپاهان شاید با توجه به برد‌های اخیر این تیم چندان قابل انتظار نبود، اما استقلال با ارائه فوتبالی نامنظم و شکننده در نهایت مقابل زردپوشان اصفهانی که انگیزه بیشتری داشتند، شکست خورد.

در این بازی عملکرد خط دفاع استقلال بسیار ضعیف بود وبازیکنانی همچون سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند و محمد نادری عملکرد بسیار ضعیفی دراین بازی داشتند و نتوانستند درمقابل پاس‌های در عمق دقیق بازیکنان حریف واکنش مناسبی نشان دهند. روی هر دو گل استقلال مدافعان استقلال عملکرد بسیار بدی داشتند و نتوانستند به خوبی بازیکنان حریف را مسدود کنند. البته استقلال خیلی خوش شانس بود که یکی، دو گل دیگر نیز دریافت نکرد وگرنه در آخرین بازی لیگ بیستم شکست تلخ تری را نیز تجربه می‌کرد.

این شکست در حالی که استقلال فاصله چندانی تا بازی با گل گهر در جام حذفی ندارد، یک زنگ خطر بزرگ است برای استقلال و اگر فرهاد مجیدی نتواند اشکالات خط دفاع تیمش را برطرف نکند، هیچ بعید نیست که در جام حذفی نیز به جامی نرسد. باید به این نکته هم توجه داشت که محمود فکری از سوی مدیران سابق باشگاه استقلال به دلیل باخت مقابل همین سپاهان از سمتش برکنار شد و حالا نیز مجیدی به همان باخت دچار شده و مشخص نیست که مدیران استقلال در آینده با این دوگانگی چه خواهند کرد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->